środa, 29 czerwca 2016

Mrówki, cholera, mrówki!

Mamy sporą rozpierduchę w Unii Europejskiej. A czy wiecie dlaczego? - Gdyby słuchano głosu premier Beaty Szydło to do Brexitu by nie doszło, ale elity UE są głuche i ślepe na te głosy - powiedział dziś Andrzej Dera, minister prezydencki. Głupi ci Brytyjczycy, mądra kobieta mówi, a oni głusi. No to teraz mają za swoje. Unia zresztą też ma. Jest jednak szansa, że Unię zbawi minister Waszczykowski, który zwołał w Warszawie szczyt w sprawie Brexitu i zaprosił na niego kraje, które nie uczestniczyły w prawdziwym szczycie, czyli w rozmowach krajów, które najbardziej się liczą w Unii.
Przerwa na dowcip: Idzie słoń z mrówką przez most i nagle mrówka mówi do słonia: Słoniu, ale tupiemy!
Nie wiem, czemu, ale wydaje mi się, że oblazły mnie mrówki i za cholerę nie mogę się ich pozbyć.
Poseł PiS Dominik Tarczyński napisał na Twitterze: Bolek mówi przez media do posła na sejm RP, że 'wyrwie mnie z korzeniami'. Zapraszam Cię na solo bydlaku! Zainteresowało mnie to z jednego powodu. Otóż byłam ciekawa, skąd w ogóle Lech Wałęsa wie o pośle Tarczyńskim, o którym ja właśnie usłyszałam po raz pierwszy. Oto jakie słowa Wałęsy obruszyły posła: - Kochani, którzy widzicie, że ten układ łamie prawo i wy od nich otrzymujecie stanowiska, zapamiętajcie: to się skończy i wytniemy was, z korzeniami wyrwiemy od sołtysa do ministra. Mało tego, sprawdzimy was dokładnie: co zrobiliście, jak zrobiliście, jak rządziliście.
Mrówka, cholera, kolejna mrówka!
Z jakiegoś jednak powodu dla Tomasza Lisa to nie mrówka a partner do... czegoś, bo zaprosił posła na solo. Ten więc mu odpowiedział: Chcę. Z Tobą bezrobotny leszczu. Przyjmuję 'zaproszenie' i zrobię Ci jesień średniowiecza. Gdzie? Zgadnij Einsteinie.
Rozwiązanie tej zagadki zostawiam Tomaszowi Lisowi. Ja zaś pogrążam się w refleksji nad poziomem ludzi, od których zależy los mojego kraju.
Koleżanka, której syn idzie w tym roku do I klasy, usiłowała rozkminić jak to będzie z nową reformą oświaty. Poradziłam jej, żeby dała sobie spokój, bo jak będzie z tą reformą i o co w niej chodzi nie wiedzą nawet jej autorzy. Wiedzą tylko jedno - trzeba zlikwidować gimnazja i będzie super. I teraz zagadka po cholerę więc te gimnazja wprowadzali? Jarosław Kaczyński, Antoni Macierewicz czy Mariusz Kamiński głosowali te parę lat temu za utworzeniem gimnazjów. Już zapomnieli?
Przerwa na drugi dowcip: Spotkają się dwie kobiety i rozmawiają o swoich dzieciach, już dorosłych. - Mojemu synowi marnie się wiedzie. Niby dostał pracę na uczelni, ale zarabia grosze, perspektywy ma marne - mówi jedna. - Trzeba było nie gonić go do książek, tylko pozwolić kopać piłkę. Może dziś zarabiałby jak Lewandowski - wtrąca druga.
Wobec niepewnej sytuacji w polskiej oświacie sugeruję kupić piłkę i wysłać bachora na boisko.
Jarosław Kret nie będzie już informował o pogodzie w TVP. Sczyścili go. Podobno dlatego, że zapowiedział piękną pogodę, gdy miał być marsz KOD-u. Moim zdaniem poszło o to, że zawyżał poziom.

8 komentarzy:

  1. To ja Fusilla, ale na blogspocie inaczej ciut sie nazwałam! :-))))) Ja nie wiem, co sie porobiło, jak mnie nie było! Ale ważne, że mogę Ciebie i BBM znaleźć! Ło matko! lecę, bo zaraz zumba! Papatkam do za ....?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przełączenie.Z kontem Google podziałam, ale to wymaga poszukania hasła, które nie wiem gdzie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makówko, nie przejmuj się, nie zamierzam nic zmieniać w komentarzach:)))

      Usuń
  3. W czasie ME w pilce noznej, to nawet wypada bardziej myslec o edukacji, ale sportowej dziecka :) Co do reformy MEN, to po prostu zmieniaja wszystko, co bylo za rzadow PO-PSL, a jak Oni glosowali iles lat temu, to ich nie obchodzi. Wazne, by wszystko co PO-PSLowskie zmiesc z powierzchni ziemi. Pewnie slyszalyscie, ze posel Kaczynski obwinil Tuska za Bretix ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinp, w oczach PiS Tusk jawi się jak Wszechmogący:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. kobietawbarwachjesieni:
    Znalazłam Twój blog w nowym miejscu.Też się zastanawiam, czy trzymać się dalej Bloxa, czy się przenieść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto, najpierw instruktaż:))) Przyda Ci się i na innych blogach. Pod ramką, w której wpisujesz komentarz jest: Komentarz jak: i tu jest ramka. Kilka w strzałkę w tej ramce i pojawia się lista. Wybierasz przedostatnią pozycję Nazwa/adres URL. Otwiera się kolejne okienko jak do logowania: nazwa: wpisujesz, co chcesz, np. kobietawbarwachjesieni. Adres URL to link do twojego bloga, czyli przekopiowujesz adres z przeglądarki lub wpisujesz ręcznie: kobietawbarwachjesieni.blox.pl
    I tyle:))))

    OdpowiedzUsuń