sobota, 6 maja 2017

Na marszu













10 komentarzy:

  1. Byłam tam myślami! Wielka masa ludzi szła! To dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dobrze, dobrze. A atmosfera jak zawsze dopisała!

      Usuń
  2. Byłam, przeszłam, też kilka fotek wrzuciłam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, ze to że pogoda dopisała na marsz, ale już nie starczyło jej na wybory we Francji nam wszystkim nie zaszkodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francuzi to nie Polacy i pogoda ich nie odstrasza. Tak przynajmniej się pocieszam.

      Usuń
  4. jesienna:
    Może i ja za jakiś czas wybiorę się razem z Wami na marsz. Na razie dołączyłam do Was myślami i uczuciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przyjechać z czymś do siedzenia i wziąć udział tylko w początku. To też się liczy. Ale tak naprawdę najważniejsze są dobre myśli. Czy na marszu, czy przed telewizorem.

      Usuń
  5. Najlepsze sa te marionetki, bo dokladnie obrazuja sytuacje :D

    OdpowiedzUsuń