środa, 24 stycznia 2018

W sieci

Dajmy spokój polityce. Przynajmniej na jakiś czas. Dziś inna twarz polskiego internetu. Weselsza. Oto parę próbek kreatywności internetowych redaktorów.

Kto zgadnie, co kryje się pod tym tytułem? W nagrodę promienny uśmiech w moim wykonaniu. Ale spokojnie! Będzie i nagroda pocieszenia dla każdego, kto podejmie trud zmierzenia się z problemem - życzliwy uśmiech:))))

W przypadku tego tytułu uśmiech daję każdemu. Naprawdę nie ma sensu domyślać się, o co chodzi.

Ale jedźmy dalej. Z tym, że tym razem sprawa jest zupełnie serio. Blog "To tylko teoria" przyznał nagrody Bzdury Roku. W czołówce jest Anna Lewandowska, wszędobylska internautka, która jest chyba wszędzie - nie sprawdzałam w słowniku PWN, ale w poradni językowej na pewno ktoś o niej wspomniał. Anna Lewandowska uczy Polki i Polaków zdrowego życia. Nieważne, że sama powinna się sporo nauczyć. Ważne, że ma pieniądze i ja stać. Bzdurę dostała za smalec z gęsi bogatej w białko. Niestety, takich bzdur uczą się od niej tysiące internautów.




Kolejne cudne znaleziska!I nie miejsce wątpliwości - każdy z tych niusów cieszył się większym zainteresowaniem niż artykuły o polskim długu publicznym, czy o tym, co się dzieje na szczycie w Davos.



10 komentarzy:

  1. Ktoś takie wiadomości wstawia. Zastanawiam się tylko, po co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby podnieść klikalność. Poza tym moja prywatna teoria jest taka, że pewne portale mają bardzo ścisłe kryteria doboru pracowników - zrobiłeś maturę, to spadaj:)))

      Usuń
  2. Zdradzisz o co chodzi z tymi pierscionkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę. Jest to pewna zmyłka. Jak sobie coś stłuczesz, to może to coś puchnąć. Jeśli więc palec puchnie to trzeba zdjąć pierścionek. Powtarzam oczywiście za redaktorami:)))

      Usuń
  3. Widać jest zapotrzebowanie na takie bzdety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej strony na pewno. Szczerze mówiąc weszłam chyba z ciekawości tylko do tekstu o przewracaniu się. Przy reszcie zadowoliłam się tytułami, które i tak przyniosły mi sporo radości:)))

      Usuń
  4. I śmieszne. I smutne. Chyba zawsze tak było, tyle że teraz internet daje większą szansę takim "twórcom".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za każdym razem zastanawiam się, czy oni tak na poważnie, czy dla jaj:)))

      Usuń
  5. Na głupotę nie ma lekarstwa!!!
    A, jak mawia stary góral z Zakopanego, Pan Buczek ma różnych lokatorów!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń