czwartek, 22 grudnia 2016

Powiedz mi coś miłego...

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... 
- Powiedz mi coś miłego. 
- Co?
- Powiedz mi, że czeka nas dużo dobrego, że wkrótce zacznie się rok, który będzie lepszy od tego, który mija.
- A jeśli nie mogę ci tego powiedzieć?
- To nic nie mów. To w takim razie powiedz mi coś o nadziei. Bo nadzieja góry przenosi. 
- Mogę powiedzieć, ale to chyba będzie mijało się z prawda. 
- To nie chcę tego słuchać. Wolę więc o ludzkiej mądrości.
- To może jednak trochę pomilczmy.
- To może pomilczmy.



4 komentarze:

  1. Chyba wczoraj komuś tłumaczyłam, że moim zdaniem pada za dużo słów. Zupełnie niepotrzebnych, skoro nic z nich nie wynika. Chyba czekając na lidera - zmieniałbym agencje PR. Moim zdaniem okupacja Sejmu, miasteczko namiotowe pod KPRM to działania bez sensu. Epatowanie przegraną nie przyciąga. Wymowne milczenie, unikanie kontaktu jest dużo bardziej wk ... niż wchodzenie w zwarcie. Ps. też odkryłam, że w byciu na bieżąco twitter jest nieoceniony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak, i nie. Z miasteczkiem namiotowym zgadzam się. Tu od samego początku byłam na nie. Co do okupacji to już sprawa nie jest taka prosta. Coś trzeba było zrobić.
      Z wymownym milczeniem jest pewien problem. Ono robi wrażenie na ludziach o pewnym poziomie wrażliwości. Poza tym wymownym milczeniem trudno trudno przebić się w ogólnym jazgocie.

      Usuń
  2. Myślę tak jak Ty Ilenka. Trudno jest przebić się prze z, która "może wszystko" ale milczenie może być uznane za pogodzenie się z łamaniem ... wszystkiego, więc chyba okupacja nie jest tak całkiem bez sensu.Zdrowych i spokojnych świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy byłam dzieckiem, nie mogłam zrozumieć, czemu ludzie wywołują wojny, skoro spory mogliby rozwiązywać grając w szachy. Dziś nadal uważam, że to lepszy sposób, ale wiem tez, że nierealny. Jesteśmy cywilizacją półmózgów i musimy się naparzać:((( Siła konieczna jest do ataku, obrony...
      Życzę Ci, żebyśmy w nowym roku miały milsze tematy rozmów. I odwzajemniam się - zdrowia i spokoju, to nasze główne filary!

      Usuń