sobota, 31 grudnia 2016

W oczekiwaniu na nowy rok

To był dobry rok.
W nowej pracy się zadomowiłam, nic nie zakłóca mojego spokoju, atmosfera jest świetna, pieniądze mogłyby być lepsze, ale nie ma co wybrzydzać.
Chore kolano zamknęło mi pewne możliwości, ale otworzyło inne. Byłam więc na fantastycznej wycieczce do Rumunii, Mołdawii i Bułgarii. Było naprawdę super.
Przebywa mi leków, które biorę, ale czuję się świetnie. Rodzice starzeją się coraz bardziej, ale najważniejsze jest to, że są.
Obejrzałam kilka fantastycznych filmów, przeczytałam kilka świetnych książek.

Nie wiem, jaki będzie przyszły rok, ale już się nie mogę na niego doczekać.
Mam w planach wycieczkę do Macedonii, Albanii i na Korfu. A może jeszcze gdzieś?
Kupiłam nowy aparat z mega wypasionym zoomem i chcę go sprawdzić w działaniu. Na gwałt potrzebuje więc jakiegoś dobrego wyjazdu. Może już w lutym uda się coś wykroić?
Jest parę premier filmowych, na które czekam.
Wierzę, że wreszcie schudnę i latem będę super extra laską.
W kwietniu znowu przyjdzie do nas wiosna.

Jest tyle naprawdę ważnych spraw. Jak kwitnące magnolie, pływanie w morzu, spacer po parku, gorzka czekolada z chilli, kąpiel z mnóstwem piany, nowa bluzka, przynajmniej dwie fajne wystawy w Muzeum Narodowym, wyjazd do Kazimierza i koniecznie do Krakowa (na lody na Starowiślnej), spotkanie z przyjaciółką, decyzja o zmianie fryzury, prezent dla mamy na dzień Matki...


Życzę Wam, byście w nadchodzącym roku potrafili odróżnić rzeczy ważne od mniej ważnych. Mieli ochotę uśmiechać się do nieznajomych na ulicy. Potrafili dokonywać kolejny odkryć. I by ciasta wychodziły Wam lepiej niż moja tatra kajmakowa na sylwestra - to będzie bardzo łatwe do zrealizowania, bo nie ustawiłam poprzeczki zbyt wysoko.


P.S. Za dużo było ostatnio polityki. Nowy Rok to dobry moment, by coś zmienić. Od jutra nieco zmieniam na blogu. Będzie po nowemu.

7 komentarzy:

  1. Także wszystkiego dobrego. Oby plany, marzenia i zamierzenia się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, co sobie wymarzylas, Ilenko, niech Ci sie spelni w nowym roku :)


    ... i ciekawa jestem nowej odslony tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilenko, w Nowym Roku życzę Ci dużo tych fajnych, naprawdę ważnych rzeczy. Bo życie jest naprawdę fajne, jak ma się pozytywne pasje i zajęcia, a od tych, co rozsiewają złą energię trzeba się trzymać z daleka, na ile jest to możliwe. I nawet nie wiem, czy warto im współczuć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywne podsumowanie! Oby można bylo tylko takie czytać!
    Niech Ci się wszystko spełni Ilenko! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane moje, bardzo Wam dziekuje za miłe słowa i za pamięć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźniona, ale szczerze życzę spełnienia wszystkich planów.
    Też od czasu do czasu próbuje odciąć się od tematów polityczno - społecznych.
    Średnio mi to wychodzi, dlatego od razu założyłam dwa blogi, żeby mi się światy nie mieszały.
    Jeszcze raz wszystkiego naj, naj, naj.

    OdpowiedzUsuń